czwartek, 24 kwietnia 2014

A może tak bez tytułu? Apogeum.

Nawet nie wiem dlaczego się tu zalogowałam, chyba rzeczywiście apogeum nudy. Apogeum, he, dlaczego ludzie nie lubią tego słowa?:D Mniejsza, dzisiaj zaczęłam sobie rysować komiksy i podoba mi się to nawet,  nie mam możliwości zeskanowania tego, ale jak tylko wrócę do domu, postaram się to tu wrzucić. Może to będzie motywację, do prowadzenia tego bloga. Sama siebie teraz rozbawiłam. Nie obiecuję nic, bo wiem, że nie jestem słowna. Trudno, próbuję z tym walczyć, chociaż nie, wcale nie próbuję. 
Co u mnie? Nic ciekawego, naprawdę, trochę dużych zmian i tylko trochę bardziej oddalam się od ludzi. Spędzam genialne, samotne wieczory, cudownie! Żyję swoim życiem i aktualnie nie brakuje mi niczego, oprócz jakiejś ustawy, która usunie niemiecki z mojej edukacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz